Archive | 1:25 am

winter gathering :)

18 May

saya suka gmbar kelip2 kat atas ni. haha~ comey jiddan! 😛

ASSALAMUALAIKUM WBT 🙂

saya mahu promote ini! WINTER GATHERING NEW ZEALAND~!

*walaupun saya tau, xramai wellingtonian yg baca blog ni, tapi, xkire! nk promote jugak! mana tau kot2 ada orang2 Malaysia nk join ke kan? 😉 mari..mari! insyaAllah xrugi. 😉

untuk mereka yang di wellington, kalau nk mendaftar, boleh la contact kak jenny!

  • kak noor ruzaini adam a.k.a kak jenny (hot!)
  • email: ruzaini86[at]yahoo[dot]com
  • phone number: +6421 0488229 (kak jenny! saya baru perasan. no telefon akak amat mudah utk diingati. 😛 )
Vodpod videos no longer available.
more about “Dunia Deen“, posted with vodpod

tengoklah video promotion kat atas ni. bak kata kak cipot, “tak logik! sbb orang tu jalan kaki je dari north island ke south island..” kak meme plak kata, “tak pe. kadang2 kita perlukan pengkritik.”

haha~ adeh la! miminapis duk diam je. xcakap pa pe, sambil membasuh pinggan di dapur. 😛

klik lah bawah2 ini utk maklumat lanjut. 🙂

CEPAT DAFTAR KAWAN2! 🙂

—————————————————————————

26-28 June tersebut, insyaAllah, saya dan beberapa lagi kawan, masih lagi ber‘exam’. exam saya tamat 30 June 2009. Jadi? jadinya, saya tak join lah gathering ini. 😦

tapi, insyaAllah, saya n beberapa lagi akak2 senior akan ke winter gathering di melbourne, australia. tiket dh beli. semoga Allah mempermudahkan urusan kita semua! oh, kena buat visa~

mari ber‘exam’ betul2~! waaaaaaaahhhhhhhhh….. 😀 kemudian, kita boleh isi bagi makan rohani di winter gathering, ye?! 😉 insyaAllah.

mak n ayah! time kaseh sbb allow kite pegi. 😉 p/s: ayah~! time kaseh sbb pujuk mak. :-*