duduk diam2.

3 Mar

penguat nak balik malaysia. (lebih spesifik, rumah 63, taman tasik bahau, negeri sembilan!)πŸ˜€

*rindu si chenta hati. 😦 encik mohamad napis. puan noraini. dan anak2 nya.πŸ˜›

*sebab nk tgok barang2 baru yg mak dh beli spanjang ketiadaan saya. huk~ [hehe~ sayang mak!πŸ˜‰ ]

*sebab orang offer makan sate! hehe. [tadi, duk baca berita on9, tetiba trnmpk plak tntg itu~ p/s: byk ye isu sekarang😐 tapi, isu sate ni menarik jugak. hehe~]

*tadi, masuk kelas biotech 101. semuanya yg diajari oleh lecturer itu, kami dh belajar masa IB. (xlah semua kot~ 60%. wallahualam~) saya tertinggal buku biology IB di rumah. sbb dulu bajet mcm xguna dah.😦 lagipun time tu bagasi dh penuh. itu pun ayah dh suruh kurang kan barang. [maka, nk balik rumah, nk amek barang2 yg berguna!] -lab coat-buku IB Biology-kamus science-brang2 seseri sket-hehe~πŸ˜€

2reasons yg baik n 2reasons yg xberapa pnting. maka, jgn nk merepek.

-baik!– duduk sini elok2, kutip sebnyak boleh ilmuNya.

berjalan, dengar, pandang, tafsir! subhanallah.πŸ™‚

belajarlah utk hidup berdikari. rancang sendiri. supaya kamu dpt melihat kebergantungan hidup ini hanya kepadaNya! yg penting kamu perlu berusaha dahulu! -subhanallah-πŸ™‚

4 Responses to “duduk diam2.”

  1. fairuz March 3, 2009 at 10:00 pm #

    haha. merepek gla. baru plan nak lepak ngan awk next summer:D

  2. intan nadia March 3, 2009 at 11:10 pm #

    sate oh sate~

    ps:suka sate jugak ye:P

  3. ayesha March 6, 2009 at 7:48 am #

    “belajarlah utk hidup berdikari. rancang sendiri. supaya kamu dpt melihat kebergantungan hidup ini hanya kepadaNya! yg penting kamu perlu berusaha dahulu! -subhanallah-”

    pngajrn yg bgne utk hr ni..hehe.πŸ™‚

  4. arina April 29, 2009 at 2:37 pm #

    yang terbaik itu hanya dari Allah..semoga suatu hari nanti kita sama-sama dapat menghayati keindahan alam ciptaan Allah.Amin

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: