malam kenangan~

28 Jan

malam yg sangat sejuk ini, mmbuatkan saya lebih selesa, utk berada dlm keadaan ber’telekung’. hehe~ maka, haba akan terperangkap dan memanaskan badan.🙂

saya bertemukan ini pada malam ini. website SESERI. yup~! dulu mmg ada. tapi x di update. maka, macam dh hilang je.😀

sengaja saya meng‘google’ kan SESERI. alhamdulillah, Allah memudahkan urusan saya.

🙂

sangat excited, sehingga lagu sekolah yg berharga beribu itu, saya dengar berulang kali.

mimi : sal, kite nk amek test maths besok ke lusa?

sal : lusa la.

mimi : [dlm hati= hehe. ada masa nk meng’usha’ seseri~]

lagu seseri ini, bagi saya best~!. masa di kolej dulu, saya agak kerap menyanyikan lagu ini. [haha~ sungguh xde kerja~!] smpai kan, dormates saya, sudah boleh hafal lagu SESERI ini.😀 amilia, dari sains sultan mohd jiwa. siti, plak dri MRSM kuala terengganu. tapi, mereka dh boleh hafal lagu seseri. wah~! kagum.🙂

Dapatkan Mesej Bergambar di Sini

saya pun pergi ke bilik sal.

mimi : sal!! kite excited sangat, sbb dh jumpa website seseri. meh la, pegi bilik kita.

sal : ek eleh poyo je. haha~

sal, pun dtang ke bilik.

sal : mana nya lagu seseri?

[maka, saya pun pasang~!]

alhamdulillah, saya gembira! sbb sal kata lagu seseri sedap. haha~ walaupun saya tak dapat keuntungan apa pun drp pujian itu, tapi saya tumpang gembira!😉

sal dari SERATAS. sekolah sains raja tun azlan shah.

sal : mimi, try search SERATAS plak. mana tau kot2 ada macam page SESERI. haha

mimi : haha. xpuas hati la tu, sbb SESERI ada.😛

kami pun mencari.  macam2 website yg kami jumpa. ‘dikejar beruk’ la. semuanya pengalaman para pelajar seratas dgn beruk2 yg berkeliaran di sekitar sekolah mereka.😀

sal : alaa… takde ke yg macam seseri punya? yg ada lagu punya?

mimi : haha. xde! xde! SESERI je ada.

sal : haha. poyo je.

‘google’ punye ‘google’ akhirnya kami berjumpa juga dgn website SERATAS. sal pun gembira. maka, saya tumpang gembira.😀

malam kenangan sekolah lama.😀 subhanallah. subhanallah. subhanallah.

wallahualam.🙂

Leave a Reply

