ke’excited’an di pagi hari..tntg kem itu~!

25 Jan

agak excited~!

pagi2 ni, sementara menunggu semua org berkemas utk ke Sunday market (insyaAllah~), saya pun mmbuka page ini. then ternmpk latest artikel, ‘Fly High Aussie-Newzie 2009’. terus je klik yg tu.😀

baca, baca, baca, pastu tgok video nya.

bile tgok video ke‘excited’an bertambah! sbb nmpk muka kawan2 yg dikenali.😀

fairuz, asmak, ain, nados, syu. hehe. kite nmpk muka korang lahh..~! utk cik siti fairuz : “wahhh!! ada spek baru! xsabar nk jemput awak kat bumi kiwi nnti.(insyaAllah)”. pastu ada 2org lagi pelajar lelaki Alevel KMS, yg dikenali. merangkap sahabat se’MPP’ saya dulu~! hakim n nadly.

oh,nmpk jugak muka junior2 saya di KMS. husna n the gang~! (herk~ sorry, sbb xingat nama yg lain2. hehe. tapi yg pastinya korang adalah junior IB ku~)😀.. oh lagi~! saya mcm trnmpk junior saya di SESERI dulu~!! (as usual, saya xingat nama nya, tapi saya tau awk adalah rumah Dendrobium. cehh~! konfiden je.😛 )

excited~! maka, saya melihat video tu 2kali. herk~!😛

peserta2, baca lah ini. Fly High Aussie-Newzie 2009. [kalo saya yg melihat SAHAJA ini pun excited, korang cmne ntah~] oh,lupe. kadang2 saya ini over-excited~! itu tidak bagus! tapi, saya suke buat!! haha~

baiklah~ housemates sudah memanggil utk bersiap dan ke ‘pasar ahad’ utk mmbeli ikan.

Dapatkan Mesej Bergambar di Sini

wallahualam. correct me if I am wrong.🙂

One Response to “ke’excited’an di pagi hari..tntg kem itu~!”

  1. fairuz January 25, 2009 at 3:42 pm #

    oh awk dah tau?? sangat malu okayyyyyy:(
    tak sabar. tak sabar. tak sabar!! nak buli awk n nak bg baju kat awak.
    (sangat seimbang kan: -ve & +ve. hehe)

    Thanks for the info! Kita baru tau kewujudan vid tu d alam maya ini. Thankssssss:D

Leave a Reply

