simpan@pendam?..mahu luah juga~!

20 Sep

mahu marah boleh ke dlm blog ni?

okeylah, xmarah. cuma mahu memberitahu kpd kamu. (tapi saya rasa kamu tidak membaca pun blog ini kan? haa.. itu sudah bagus)

“saya ini tidak marah jika kamu mahu SMS saya dan bertanya perkara2 yg penting. sbb saya pun dh pernah bagitau dulu kan? hanya perkara2 penting sahaja. bila saya mengatakan itu, saya tidak bermaksud langsung utk saya memutuskan persaudaraan sesama Islam. krn saya tahu, ukhuwah antara umat Islam adalah sangat penting. supaya umat Islam terus bersatu padu dan bersama2 menegakkan agama nya, kan?

saya cuma mahu kamu menjadi lebih polite. boleh kan? takkan nak kena ajar kot kan? jika kamu bertanyakan tentang sesuatu, saya berusaha menjawab sebaik mungkin. dgn ilham dariNya. jadi boleh tak kalau kamu mengakhiri pertanyaan itu dgn sedikit polite? haihh~

kalau ikutkan hati saya yg jahat ni, mahu saje saya utk tidak membalas mesej kamu itu. sbb saya dh dpt agak pun ape akhirnya nnti. tapi di sbb kan saya menghormati kamu sbgai seorang kawan, saya balas juga. krn saya tahu, saya tidak berhak utk menghukum @ membals dendam. krn menghukum adalah kuasaNya. haram hukumnya jika saya bersifat sprt Yang Maha Kuasa. nauzubillahi minzalik~

diharapkan semoga kamu dpt berubah. saya tak kata pun saya ni baik sangat, sampai nk suruh orang berubah. cuma mahu kamu faham, jika saya boleh berusaha utk menghormati kamu sbgai seorang kawan, kenapa kamu tidak? ermm.. tapi mungkin juga begitu cara nya kamu menghormati kawan kamu kan? tapi saya rasa tidak. ntahla.. saya cuma mahu bersangka baik trhdp sesama manusia. tambah2 di bulan Ramadhan ini. insyaAllah🙂 “

okey lah. itu sahaja. mahu meneruskan kegiatan membuat kad raya utk adik2. haiyoo~

kpd adik-adik ku: IZZAT, WAWA, PIKAH

SILA BAYAR SERVICE CHARGE UTK PEMBUATAN KAD2 RAYA TU~!😛

wallahualam. correct me if I am wrong🙂

4 Responses to “simpan@pendam?..mahu luah juga~!”

  1. fariesfarhan September 21, 2008 at 3:24 pm #

    Assalamualaikum.
    Terima kasih di atas nasihat miminapis utk tutup plate number kereta tu.Tapi, mls la nk buar.Harap2 pemilik kereta x baca blog sy.Yg post kt atas ni, miminapis marah kt org ke?

  2. miminapis September 21, 2008 at 4:16 pm #

    wa’alaikumussalam.
    xpe. just ckp je.
    krn itu privacy org kan.

    xmarah kat ‘seseorang’ pun.
    mahu menasihati KOT~
    wallahualam.
    jika saya berbohong(sama ada menasihati@marah), Allah juga Maha Mengetahui.

  3. safi October 6, 2008 at 1:31 pm #

    mimi? safi ke mimi marahkan?

  4. miminapis October 6, 2008 at 1:37 pm #

    herk~!
    bukan lah..
    haiyo..

    orang itu xkn membaca blog ini. hee~
    wallahualam.

    dun worry my dear fren~!
    kalo safi, kite dh sound direct dah.
    haha~
    😛

Leave a Reply

