songket?!

28 Jul

hanya Dia, ku, dan diana sahaja yg tahu kaitan tajuk entry ini dgn coretan di entry ini..

hari ini. penyakit ‘moody‘ itu kembali.
sungguh x suke..~!
kerana itu menunjukkan hati ini tak bersih, kan?

insaflah wahai insan..

kerana perkara yg kecil, apa2 hal juga boleh berlaku.
begitu kuat nafsu dan syaitan memakan manusia, kan?

“haa.. sedar pun tu syaitan,
jadi, bertindaklah!!
jgn lah biarkan syaitan terus menguasai diri!!
kate nak jadi baik, kan?”

ingat dlm hati,
ape-ape pon, mesti bagi malaikat yg menang.

masa sek ren dulu, ustaz ade ckp (lupe dh nama ustaz tu, ingat muke sahaja~!)
manusia ni dlm setiap situasi mmg ade 2,
satu malaikat, satu syaitan..
sentiasalah bagi malaikat menang~!

insyaAllah ustaz,
saya akn ikut,
walaupun saya ni sgt lemah dan xkuat,
mudah sgt jatuhnya.

la tahzan~!
ala bizikrillahitat mainnulqulub~!

ini saja yg ku ingat tatkala ‘moody‘ku dan ‘sedih‘ku dtg..
alhamdulillah, ku masih ingat~!
terima kasih ya Allah🙂

petang tadi, lepas chat kat YM dgn diana, kembali menjadi normal.
diana yg buzz, sbb sesungguhnya, saya tidak akan menegur org di YM, kecuali jika ada urusan yg penting (insyaAllah, moga ku istiqamah)
diana cakap gitu gini.
alhamdulillah, ku dpt menerima kata2 nya🙂
terima kasih sahabat! sayang kamu la.. :p

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: